la ruta des cascades y la ruta del sol - Reisverslag uit Quito, Ecuador van monique wind - WaarBenJij.nu la ruta des cascades y la ruta del sol - Reisverslag uit Quito, Ecuador van monique wind - WaarBenJij.nu

la ruta des cascades y la ruta del sol

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg monique

03 November 2005 | Ecuador, Quito

Hallo,

Hier weer even een korte update. Ben vanuit het oosten naar Banos gegaan. Een leuk plaatsje onderaan een vulkaan. In de omgeving zijn veel watervallen. Heb dus ook de route van de watervallen gefietst met als hoogtepunt pailon del diablo, ofwel de kookpot van de duivel... Daarna nog een poging gedaan om naar een uitzichtpunt op een berg te fietsen om zo de vulkaan te kunnen zien. 4km. in 1,5 uur schiet anders niet echt op. Tegen de tijd dat je boven bent hangt je tong op je schoenen en dan blijkt het dat je nog een stukje verder moet... Wegens tijdnood ging dat helaas niet. Wordt nl al om 6u donker hier. Naar benee gaat echt mega snel en staat het zweet in je handen.
Verders heb ik halloween gevierd in een homobar. Tja is weer eens wat anders. Of ik wilde dansen? Hm, nu even niet...
Heb deze week 2 dagen doorgebracht bij Luis, een vriend uit Wageningen, en zijn familie. Heb het erg naar mn zin gehad. Heb ook nog Pablo ontmoet, een gozer die 2 jaar in wageningen heeft gestudeerd.Jaja, zo vreemd is dit land nou ook weer niet met al die wageningers hier...
Nu zit ik weer alleen in de grote boze stad. Denk dat ik vanaaf al weer verder gaat richting het strand voor la ruta del sol, ofwel de route van de zon. Begin in het zuiden en ontmoet in het noorden anamaria weer en misschien ook weer luis. Kortom, vermaak me hier prima en ik zit hier voorlopig nog wel even in Ecuador ver boven de geplande 3 weken uit.

Ciao

Hey guys,
Just a short update. From the east i went to a nice town located on the foot of a vulcano. Tried to get a nice view on that but unfortunately it was too cloudy. Furthermore i cicled there the route of the waterfalls which is really beatyfull. At the end of the route is Pailon del Diablo, cookingpot of the devil.
After that i tried to mountainbike towards a viewpoint but thats quite frustrating. 4 km in 1,5 hrs... Going down went too fast! luckily i survived.
Then i spent some time with friends again. Visited Luis, a friend from wageningen, and his family. Enjoyed a lot there. I also met Pablo, a guy who studied in wageningen for 2 years. Gr8 fun to meet all those people again. Can u imagine i dont feel in a foreign country...?
Now im heading towards the sun, going to travel de route of the sun. Must be good, c if i can get the same tan as those people here. At least they stop staring then but i must say that up till now they dont bug you that much.

Cu

• 06 November 2005 - 11:14

Henriët:

Hey Monique,

Het ziet er weer eens naar uit dat je het erg naar je zin hebt.. Die homobar was vast ook leuk, lekker veel mannen zeker ;) Nou, nog 1 nachtje en dan ben ik er ook vandoor.. In Australië zal ik je berichtjes natuurlijk ook nog wel lezen, maar dan ben ik niet meer op msn (ja, we hadden elkaar alweer misgelopen... :)) Nou, tot de volgende update en geniet er nog even goed van!

• 10 November 2005 - 11:53

Ernest:

Anderhalf uur bergop fietsen? Da's dan wel jammer dat je niet vaker op De Dreijen hoefde te zijn, he? Had je kunnen oefenen.

Je hebt toch wel een tuinbroek aangetrokken naar die homobar, he? Komt mijn originele vermoeden van weleer toch weer eens de kop opsteken! ;-)

• 17 November 2005 - 16:11

Dymphi:

Hoi monique
    Hoe is de natuur op het ogenblik daar.Flora ?
    Wij hebben een korte vacantie gehad, van 10 dagen.10 dagen regen.
    Hopen dat het weer jouw beter afgaat.Lieve groeten