vanallesennogwat - Reisverslag uit Quito, Ecuador van monique wind - WaarBenJij.nu vanallesennogwat - Reisverslag uit Quito, Ecuador van monique wind - WaarBenJij.nu

vanallesennogwat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg monique

18 November 2005 | Ecuador, Quito

Hallo luitjes,

Kgeloof dat het weer tijd is voor een update. Heb dus laatst in 1,5 week de route van de zon gevolgd. Was erg mooi en het weer was over het algemeen ook wel goed. Heb nog een poging tot surfen gedaan maar dat was meer waterhappen en het aanvullen van een eventueel zouttekort dan dat ik triomfantelijk op het board heb gestaan... Ben nog bijna verdronken. In de ogen van mn instructeur :D
In het noorden heb ik weer de gebruikelijke vrienden ontmoet dus daar maar weer de bloemetjes buitengezet. Heb daar eindelijk mn eerste salsa gedanst. (Ja Siets, ik schaam me diep. Ben daar ook naar een rodeo gegaan (niet met stieren). Dr werd daar aardig wat afgeschoten in de lucht. Snapte niet waarom men zich daar zo druk om maakte totdat ik er later achter kwam dat het echte kogels waren... En ik maar denken dat het een klappertjespistool was :S
Ben daarna naar het zuiden gegaan voor de Nariz del Diablo, ook wel de duivelsrit genoemd. Je rijdt dan door de bergen op het dak van de trein. Erg mooi. Het laatste stuk schijnt het spectaculairst te moeten zijn maar daar vond ik weinig aan.
Vervolgens naar Laguna Quilotoa gegaan. Supermooi!!!
Nu zit ik weer in Quito. De bedoeling is om morgen op de bonnefooi met AnaMaria naar de berg Cotopaxi(58.. mtr) te gaan en ter plekke een gids te vinden die ons naar de top begeleidt. Vooraf boeken is namelijk erg duur en het is laagseizoen. Hoop echt dat dat gaat lukken. Maar een gids vinden is 1, naar de top komen is een tweede... Maar we gaan ervoor.
Verder is er tot nu toe 2x geprobeerd wat van mij te stelen maar is niet gelukt. Ik kom zoveel mensen tegen waarvan geld of de tas is gestolen. Ik ben dus blij als ik 4 maanden overleef zonder aangifte te hoeven doen.
Verder word ik het een beetje zat om me in spaans verstaanbaar te moeten maken. Ben hard bezig om die mensen engels te leren. Maar kwaad worden op irritante buschaufeurs die je een poot proberen uit te draaien gaat me heel goed af. Ongeacht in welke taal ;)

dat wastie weer voor nu.
Byebye


Hey guys,

Here a short update again. Finished the route along the shore. Was really nice. Tried surfing for the first time but that didnt work out that well. And i almost drowned as well. In the eyes of my teacher... :D
Than i met up with friends again in the north. Was gr8 as well. Going out in the evenings and been to a rodeo.
Afterwards i travelled south a devilsride on top of a train. It wasnt that spectacular but really beautifull though.
Yesterday i went to see lake Quilotoa, really amazing! Now im back in Quito again. Tomorrow AnaMaria and I will be heading to Cotopaxi with the intention to climb it (58.. mtr). Hopefully we can find a guide there itself otherwise we cant do it. Really hopes is works out! Must be amazing.

Bye for now.

  • 19 November 2005 - 11:24

    Nelie:

    Yes,ik heb 'm gevonden.Hartstikke leuk om zo bij te blijven.Doe maar rustig an met bergen beklimmen en vulkanen,en zo!!Geniet meid,groetjes je tante,de digabeet!!

  • 20 November 2005 - 10:47

    Esther:

    Na ons spannende avontuur op de boot naar Isla la Plata ben ik weer heelhuids thuis aangekomen. Ben benieuwd hoe de klim van de Cotopaxi gaat bevallen. Het weer is hier K. dus geniet maar lekker in zuid-amerika!

  • 23 November 2005 - 10:56

    Collega's Fokus:

    Hoi muts,

    We zitten hier je verhaal te lezen....al lezend toch stiekem een beetje jaloers op je.Geniet van al het moois om je heen.
    enuh dat schelden mag gewoon op zijn monique's(duidelijk zat)
    groet jacq/dymphi/ria/arno/stefanie/marinka

  • 25 November 2005 - 17:10

    René & Ilse:

    Eindelijk hebben we sinds vandaag internet ! Dus zijn we nu weer online van je op de hoogte. Gaat toch sneller als via Jeffrey en Sandra. Klinkt goed hoor je verhalen. Leuk om te lezen. Wij hebben inmiddels t trouwalbum (erg mooi). Ik mail je binnenkort ff de foto's zoals afgesproken. Veel plezier !! Liefs ons....P.S. Ik heb inmiddels ook een baan als juf. (3 dagen vast, 2 dagen invallen) Kuzz

  • 26 November 2005 - 01:47

    Ana Maria:

    Ok people, for those of you who want an update on my diary "my time with the chica loca", here it goes. Last night we where hunting for a place to eat. I was looking at a menu of a place when the next thing I know is that Monique is kicking a guy´s ass. The sin of this poor individual: to find her atractive enough to bump into her ;o). So there it is. This girl is serious business. (of course she claims that the guy did this on purpose) :o)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 14004

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 29 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: