chica loca goes latin - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van monique wind - WaarBenJij.nu chica loca goes latin - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van monique wind - WaarBenJij.nu

chica loca goes latin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg monique

01 Oktober 2005 | Nederland, Wageningen

Hallo luitjes,

Jaja nog 2 weekjes en Zuid-Amerika gaat onveilig gemaakt worden. Het plan is om in 4 maanden tijd van Ecuador naar Argentinie te trekken.
Mijn tijd onderweg wil ik besteden aan cavias eten, lama rijden (of eten aangezien dat laatste waarschijnlijk makkelijker zal zijn) men daar leren hoe je nou echt salsa danst en uiteraard mn spaans verbeteren. Dat laatste moet zeker lukken aangezien dat nu niveau 0 is.
Verder rest mij dan nog om al mn passie te gooien in het Tango dansen. Hm, dat zou wel eens een hele saaie dans kunnen worden dan...
Ok, als het avontuur begonnen is zal ik jullie met echte info gaan vervelen.

Hasta la pasta!


Hi guys,

Yep, 2 weeks only and Wageningen is safe again. Its my plan to travel from Ecuador to Argentina in 4 months time. On my way i will eat guinea-pigs, ride a lama (or eat them coz i think that will be easier), teach the people there how to dance proper salsa and improve my spanish. The latter shouldnt be that difficult since my knowledge of spanish is zero at the moment. The rest of the time left will be spent on chasing latinos.
I will try to keep u people updated and bore u with loads of useless information.

Cheers for now

  • 12 Oktober 2005 - 16:09

    Ana Maria:

    Woman, you are seriously nuts¨:o). Don`t forget to bring a hat and sun blocking lotion :o). See you in a few days.
    Hugs,
    Me
    PD. And if other people read this we South Americans will teach this woman to be more emotional in exchange for her salsa lesons ;o).

  • 12 Oktober 2005 - 22:49

    Hanneke:

    Heej zussie,
    Wat is dit nou weer?? Cool man! Dat past wel bij je ja :-)Ik kom hier wel af en toe kijken hoor. Een leuke tijd toegewenst. En ga je daar ook nog wat nuttigs doen? :-P

  • 13 Oktober 2005 - 16:06

    Sebastiaan:

    Hee Monique, wens je een hele goed reis toe en heel veel plezier, maar jouw kennende zal dat geen probleem zijn. Doe ze allemaal de groeten van me daarzo.......

  • 17 Oktober 2005 - 10:13

    Siets:

    Hallo Rusteloze Reiziger!
    Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je 't voedsel daar een beetje aan kunt... Heb je al gefituurde cavia's gegeten?!... Veel plezier en groetjes aan Ana Maria!

  • 20 Oktober 2005 - 06:15

    Henriët:

    Hmm, 'chasing latinos' is toch wel echt iets anders dan de tango leren volgens mij... Of ga je het 1 door middel van het ander bereiken? ;) Nou, we gaan er maar vanuit dat je ondertussen goed aangekomen bent en dat Ana Maria je inmiddels tot een emotionele vrouw gemaakt heeft :P Veel plezier in ieder geval, en vergeet niet ons op de hoogte te houden he.. ;)

  • 24 Oktober 2005 - 17:56

    Lonneke:

    Ha meisje, lang geleden dat we bij hebben zitten ouwehoeren en ik lees dat dat ook nog wel effe gaat duren ;-)Dus vanaf hier heel veel plezier en ik volg je verhalen!!
    liefs Lonneke

  • 27 Oktober 2005 - 12:59

    Inge:

    He guapa, hoe gaat het daar in het verre zuid amerika? Ik ga zo, en met meij nog velen, de Leeuwenborch openen, pas goed op jezelf en ik hoop snel iets van je te horen!!!
    groetjes
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 14006

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 29 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: